Memnuniyet Politikası

Memnuniyet Politikası

Müşterilerimizin beklentilerini, şikâyetlerini, öneri ve memnuniyetlerini kolaylıkla iletebileceği iletişim imkânları sunmayı,
Müşterilerimizden gelecek her türlü bildirime açık olmayı ve tüm bildirimleri objektif bir şekilde, şeffaflık, erişilebilirlik, gizlilik ve güvenilirlik ilkelerini prensip edinerek, müşteri odaklı bir yaklaşım ile çözüme ulaştırmayı ve bu bilgileri etkin şekilde kontrol altında tutmayı,
Profesyonel kadromuz ve bakış açımızla sürekli iyileştirme ve geliştirme felsefesini tüm süreçlerimizde etkin hale getirmeyi,
Müşteri beklentilerine, yasal mevzuat ve standartlara uygun çalışmayı esas alarak çözümler üretmeyi,
Müşterilerimize sunduğumuz ürün ya da hizmetler için güçlü, doğru, net ve devamlılık sağlayan müşteri-kurum ilişkisi oluşturmayı,

Taahhüt Eder, Mutlu Müşteri Politikalarımızı Uygularız.

Doğan Kardeşler Group Ltd.Şti.